AMU Vest

Overordnet beskrivelse

Periode
Sted
info
Tilmeld
28.10.19 - 28.10.19
Kl. 08.00-15.24
AMU-Vest
Spangsbjerg Møllevej 304-306
6705 Esbjerg Ø
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Sjakbajs - Service og kundepleje Kontakt Kundeservice for opstart og tilmelding
Tilmeldingsfrist 28. oktober 2019
Varighed 1,0 dage
Undervisningstid 08.00-15.24
Kontaktperson Kundeservice
Telefonnr. 79140322
E-mail inst@amu-vest.dk
Kviknummer 561413678145
Aktivitetskode 4897119Q002
Deltagerpris kr.124,00
Pris for ledige kr.790,00
Pris for højtuddannede kr.790,00
Minimum antal deltagere 10
Print

Undervisningssted

AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej 304-306, 6705 Esbjerg Ø

Sjakbajs - service og kundepleje

Info

Kursusnr.: 48971
Varighed: 1,0
Pris: kr. 124,00

Målgruppe

Bygningshåndværkere, der har eller ønsker beskæftigelse inden for området.

Formål

Du kan efter kurset betjene og tale med kunder, så kunden får en god serviceoplevelse. Du kan endvidere afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse og tage hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder rengøring, holde orden og aftalt mødetid.

Indhold

Deltageren kan i en byggeproduktion: - Betjene og tale med kunder, så kunden får en god serviceoplevelse. - Afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse ud fra viden om vigtigheden af god kvalitet og service i forhold til pris.- Tage hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder rengøring, holde orden og aftalt mødetid. - Kan vejlede kunden i brug og vedligehold af den udførte opgave.

Beskrivelse Sjakbajs - Service og kundepleje Kontakt Kundeservice for opstart og tilmelding
Tilmeldingsfrist 28. oktober 2019
Varighed 1,0 dage
Undervisningstid 08.00-15.24
Kontaktperson Kundeservice
Telefonnr. 79140322
E-mail inst@amu-vest.dk
Kviknummer 561413678145
Aktivitetskode 4897119Q002
Deltagerpris kr.124,00
Pris for ledige kr.790,00
Pris for højtuddannede kr.790,00
Minimum antal deltagere 10
Print

Undervisningssted

AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej 304-306, 6705 Esbjerg Ø

Sjakbajs - service og kundepleje

Info

Kursusnr.: 48971
Varighed: 1,0
Pris: kr. 124,00

Målgruppe

Bygningshåndværkere, der har eller ønsker beskæftigelse inden for området.

Formål

Du kan efter kurset betjene og tale med kunder, så kunden får en god serviceoplevelse. Du kan endvidere afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse og tage hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder rengøring, holde orden og aftalt mødetid.

Indhold

Deltageren kan i en byggeproduktion: - Betjene og tale med kunder, så kunden får en god serviceoplevelse. - Afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse ud fra viden om vigtigheden af god kvalitet og service i forhold til pris.- Tage hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder rengøring, holde orden og aftalt mødetid. - Kan vejlede kunden i brug og vedligehold af den udførte opgave.