AMU Vest

Overordnet beskrivelse

Periode
Sted
info
Tilmeld
28.10.19 - 28.10.19
Kl. 08.00-15.24
AMU-Vest
Spangsbjerg Møllevej 304-306
6705 Esbjerg Ø
InfoLuk Tilmeld
INFO
Beskrivelse Sjakbajs - Service og kundepleje Kontakt Kundeservice for opstart og tilmelding
Tilmeldingsfrist 28. oktober 2019
Varighed 1,0 dage
Undervisningstid 08.00-15.24
Kontaktperson Kundeservice
Telefonnr. 79140322
E-mail inst@amu-vest.dk
Kviknummer 561413678145
Aktivitetskode 4051319Q002
Deltagerpris kr.118,00
Pris for ledige kr.814,00
Pris for højtuddannede kr.814,00
Minimum antal deltagere 10
Print

Undervisningssted

AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej 304-306, 6705 Esbjerg Ø

Sjakbajs - Service og kundepleje

Info

Kursusnr.: 40513
Varighed: 1,0
Pris: kr. 118,00

Målgruppe

Personer, der har beskæftigelse inden for bygge- og anlægsområdet.

Formål

Deltagerne kan gennem forståelse for kundeservicebegrebet og vigtigheden af god kvalitet og service påvirke sjakkets indsats overfor beboere og kunder.

Indhold

Deltagerne kan gennem forståelse for kundeservicebegrebet og vigtigheden af god kvalitet og service påvirke sjakkets indsats overfor beboere og kunder, således at disse får en god serviceoplevelse. Deltagerne kan medvirke til at afstemme forventningerne med kunden, således at reklamationer og utilfredshed undgås.

Beskrivelse Sjakbajs - Service og kundepleje Kontakt Kundeservice for opstart og tilmelding
Tilmeldingsfrist 28. oktober 2019
Varighed 1,0 dage
Undervisningstid 08.00-15.24
Kontaktperson Kundeservice
Telefonnr. 79140322
E-mail inst@amu-vest.dk
Kviknummer 561413678145
Aktivitetskode 4051319Q002
Deltagerpris kr.118,00
Pris for ledige kr.814,00
Pris for højtuddannede kr.814,00
Minimum antal deltagere 10
Print

Undervisningssted

AMU-Vest, Spangsbjerg Møllevej 304-306, 6705 Esbjerg Ø

Sjakbajs - Service og kundepleje

Info

Kursusnr.: 40513
Varighed: 1,0
Pris: kr. 118,00

Målgruppe

Personer, der har beskæftigelse inden for bygge- og anlægsområdet.

Formål

Deltagerne kan gennem forståelse for kundeservicebegrebet og vigtigheden af god kvalitet og service påvirke sjakkets indsats overfor beboere og kunder.

Indhold

Deltagerne kan gennem forståelse for kundeservicebegrebet og vigtigheden af god kvalitet og service påvirke sjakkets indsats overfor beboere og kunder, således at disse får en god serviceoplevelse. Deltagerne kan medvirke til at afstemme forventningerne med kunden, således at reklamationer og utilfredshed undgås.