AMU Vest
Ico 16 Bygge

Bygge og anlæg

Bygge og anlæg

Bygningshåndværkerens takt og tone

Kontakt os venligst for nærmere oplysninger - Tel. 79 14 03 22 - Mail inst@amu-vest.dk

Bygningshåndværkerens takt og tone

Info

Kursusnr.: 40985
Varighed: 0,5
Pris: kr. 54,00

Målgruppe

Alle, der har eller søger beskæftigelse i bygge- og anlægsbranchen

Formål

Ved byggeopgaver kan deltagerne betjene og tale med kunder på en hensigtsmæssig måde, således at kunden oplever at have fået en god service. Deltagerne kan indgå i dialog med kunden og sikre, at kunden er indforstået med omfang og kvalitet af det aftalte. Deltagerne kan tage de nødvendige hensyn ved færdsel i kundens hjem.

Indhold

Ved byggeopgaver kan deltagerne betjene og tale med kunder på en hensigtsmæssig måde, således at kunden oplever at have fået en god service. Deltagerne kan i den forbindelse indgå i dialog med kunden med henblik på at afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse og herunder sikre, at kunden er indforstået med omfang og kvalitet af det aftalte, og at ændringer heri kan medføre prisændring. Deltagerne kan herudover tage de nødvendige hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder hensyn til ryddelighed, rengøring og aftalt mødetid. Endelig kan deltagerne vejlede kunden i brug og vedligehold af den udførte opgave.

Bygningshåndværkerens takt og tone

Kontakt os venligst for nærmere oplysninger - Tel. 79 14 03 22 - Mail inst@amu-vest.dk

Bygningshåndværkerens takt og tone

Info

Kursusnr.: 40985
Varighed: 0,5
Pris: kr. 54,00

Målgruppe

Alle, der har eller søger beskæftigelse i bygge- og anlægsbranchen

Formål

Ved byggeopgaver kan deltagerne betjene og tale med kunder på en hensigtsmæssig måde, således at kunden oplever at have fået en god service. Deltagerne kan indgå i dialog med kunden og sikre, at kunden er indforstået med omfang og kvalitet af det aftalte. Deltagerne kan tage de nødvendige hensyn ved færdsel i kundens hjem.

Indhold

Ved byggeopgaver kan deltagerne betjene og tale med kunder på en hensigtsmæssig måde, således at kunden oplever at have fået en god service. Deltagerne kan i den forbindelse indgå i dialog med kunden med henblik på at afstemme kundens forventninger til arbejdets udførelse og herunder sikre, at kunden er indforstået med omfang og kvalitet af det aftalte, og at ændringer heri kan medføre prisændring. Deltagerne kan herudover tage de nødvendige hensyn ved færdsel i kundens hjem, herunder hensyn til ryddelighed, rengøring og aftalt mødetid. Endelig kan deltagerne vejlede kunden i brug og vedligehold af den udførte opgave.

Kontakt os

Telefon: 79 14 03 22


AMU-Vest
Spangsbjerg Møllevej 304-306
Email: inst@amu-vest.dk 
CVR: 20874651
6705 Esbjerg Ø